- Szczotki węglowe 7x11x17 CELMA PRDa 140 DEO
- Szczotki węglowe 16070114172 5x10x16 szlifierka BOSCH GWS 1000
- Szczotki węglowe 6x9x11 EINHELL Szlifierka kątowa
- Szczotki węglowe 6,3x11x17mm do CELMA PRDa 150DEO
- szczotki węglowe 1607014138 5x10x16 szlifierka BOSCH
- Szczotki węglowe 1607014130 6,3x16x22 szlifierka katowa BOSCH GWS 230
- Wyłącznik C-1 CELMA Wiertarka PRCr10
- Szczotki węglowe 018770232 5x8x19 do COLLOMIX CX 20 100
- Szczotki węglowe 6x11x16 Einhell EKS 1840, MATRIX EK 2000-400
- Szczotki węglowe miedziowane CB 318 5x11x16 do MAKITA 9564Z BO6040
- Szczotki węglowe 4931435031 5x13x15 Milwaukee Szlifierka AG
- Szczotki węglowe 316055770 6x12,5x14,5 do szlifierki kątowej metabo W, WBA, WEV
Niezgodność towaru z umową (reklamacje) przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.
- 1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego Produktu/Towaru na zasadach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- 2. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji.
- 3. Dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, lub dostarczenie niewłaściwej liczby towarów – stanowi podstawę do złożenia reklamacji.
- 4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- 5. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny , lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) do Sprzedawcy. Adres do korespondencji: Firma : P.H.U. SERWIS ELEKTRONARZĘDZI, ul. Wenecja 15/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 622-001-90-16, e-mail: chlasta@poczta.onet.pl, kom.: 509 516 863
- 6. Wadliwy produkt, protokół reklamacyjny oraz dowód potwierdzający zakup( w przypadku faktury kserokopię lub scan faktury VAT) należy odesłać na adres Sprzedawcy nie później niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
- 7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
- 8. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający ustali z Kupującym drogą elektroniczną (e-mail) bądź pisemną bądź telefonicznie warunki naprawy bądź wymiany produktu.
- 9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa Kupujący może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy.
- 10. Kupujący odsyła przesyłkę na swój koszt. Sprzedawca nie odbiera przesyłek nadesłanych „za pobraniem”.
- 11. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający zwróci Kupującemu koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez Kupującego. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
- 12. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - Sprzedający odeśle produkt Kupującemu na własny koszt.
- 13. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych
- 14. W razie wątpliwości proszę skontaktować się z naszym Konsultantem.